دو میلیون نفر استعلام طرح تفصیلی از سایت شهرداری تهران در یک سال و نیم گذشته
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با بیان این که طرح تفصیلی دارای افق 15 ساله است و از این رو امکان برنامه ریزی بلند مدت و میان مدت برای سرمایه گذاران و مالکان را فراهم کرده است، گفت : در یک سال و نیم گذشته ، دو میلیون نفراستعلام از سایت شهرداری صورت گرفته که این استقبال نیز کم نظیر است .

مهندس علیرضا  جاوید در گفت و گو با خبرنگا ر" تهران سما " با بیان این مطلب گفت :  در فرآیند تدقیق طرح تفصیلی به مشکلات و پیشنهادات شهروندان رسیدگی می شود تا راهکارهای مشخصی برای حل و فصل آن اندیشیده شود .

وی افزود : برخی شهروندان که در پهنه های خاص طرح تفصیلی سکونت دارند و یا دارای حقوق مکتسبه هستند نیز مشکلاتی دارند که این مشکلات نیز در حال بررسی و رفع است .

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد : طرح تفصیلی دارای افق 15 ساله است و از این رو امکان برنامه ریزی بلند مدت و میان مدت برای سرمایه گذاران و مالکان را فراهم کرده است .

جاوید با اشاره به شفاف سازی که با اجرای طرح تفصیلی برای شهروندان صورت گرفت ، افزود : با تصویب طرح تفصیلی ، همه ضوابط آن در سایت شهرداری تهران قرار گرفت که این کار برای نخستین بار شفاف سازی کم نظیری را در این حوزه ایجاد کرد و حتی مالکان این امکان را داشتند تا اطلاعات مورد نیاز خود را به صورت شخصی در سایت مشاهده کنند .

 وی در ادامه با اشاره به استقبال شهروندان در این زمینه گفت : در یک سال و نیم گذشته ، دو میلیون نفراستعلام  از سایت شهرداری صورت گرفته که این استقبال نیز کم نظیر است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:قاليباف، شهرداري تهران,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب